AjankohtaNimiLisätiedot ja ilmoittautuminen

Yhdistyksen tapahtumakalenteri 2019

Helmikuu

25.2.2019                           Gluteeniton ilta klo 18.30. Yhteisöklubi Sillan tiloissa                                                            kauppakeskus Chydeniassa,  Rantakatu 6, Kokkola. Hallituksen                                                  kokous klo 17.30.

Maaliskuu

25.3. 2019                          Sääntömääräinen kevätkokous klo 18.30 Opetusravintola                                                     Kokkolinnan Thelma-kabinetissa. Osoite Isokatu 1, Kokkola.

Hallitus aloittaa klo 17.30.

Huhtikuu

5.–6.4.2019                         Lautasella 2019 -Messut Helsingissä. Yhdistys tarjoaa                                                          sisäänpääsyn ja matkan. Sitovat ilmoittautumiset 25.2. mennessä.                                              Lähtö perjantaina, paluu lauantai-iltana. Jokainen maksaa                                                          yöpymisen itse.

Toukokuu

27.5.2019                            Gluteeniton ilta Tervakartanon Juttutuvalla klo 18.30. Hallitus                                               aloittaa klo 17.30.

Kesäkuu

8.6.2019                              4-koplan tapahtuma Kannuksessa Lounasravintola                                                                  Rauhalasssa, Metsolantie 2, Kannus. Sitovat ilmoittautumiset                                                   15.5. mennessä. Seuraa ilmoittelua.

Heinäkuu                            HYVÄÄ KESÄÄ!

Elokuu

26.08.2019                          Gluteeniton ilta Tervakartanon Juttutuvalla klo 18.30.

Hallituksen kokous klo 17.30.

Syyskuu

2.9.2019                              Keliakiaviikon tapahtumana ma 2.9. klo 17.00 – 20.00                                                           gluteeniton leivontakurssi Kokkolan Marttojen järjestämänä. Osoite                                             Vingenkatu 15, Kokkola. Mukaan mahtuu 12 osallistujaa.

30.9.2019                            Hallituksen kokous Juttutuvalla 17.30.

Lokakuu

28.10.2019                          Asiantuntijalääkärin videoluento Tervakartanon Juttutuvalla klo                                            18.30. Luennon aihe ilmoitetaan myöhemmin. Hallitus aloittaa                                                    17.30.

Marraskuu

25.11.2019                          Sääntömääräinen syyskokous klo 18.30 Himangalla Kievarila                                                Kissankellossa. Osoite Karvonperäntie 111, 68100 Himanka.                                                   Hallitus aloittaa klo 17.30. Tarjoilua.

Ei tapahtumia
14 1 2 3 4 5 6 7